Известие

Collapse
No announcement yet.

Падат оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Падат оборотите

    Здравейте колеги, от днес се случва нещо странно с колата. Оборотите играят много от 720 до към 950-960, като 2 пъти ми изгасна днес колата докато е на свободна - без да светват никакви лампи дюзи и т.н.
    Закарах я на диагностика грешки няма(само една за рециркулация на отработените газове ама не я свързвам с моя проблем). Налягането на рейла варира от 300 до към 340бара и след известно време още докато беше закачена закова налягането на 306-308бара - ни на горе ни на долу. Същата работа и с оборотите цял ден играеха а преди малко ги закова на 750-760 и немръднаха. От сервиза ме насочиха да сменя О пръстена на регулатора и утре смятам да го направя. Някакви други насоки ? Мерси за вниманието...

    ЕДИТ: Също така малко трудно пали преди като завърти 2-3 пъти и палеше от ряз, а сега от известно време трябва да задържа на стартер повече...
    Last edited by Dob4i; d.m.y г., 18:52.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd

  • #2
    Имам абсолютно същия проблем колега,и моята даже успява загасне като изключа от скорост,преди 3 дни и смених дебитомера с чисто нов "Бош",утре мисля да махна и катализатора,та да видим кво ще се случи.Усетих я,че гълта въздух от някъде,даже съм пуснал тема за това,така,че ако искаш следи и нея може някой да измисли панацея за тоя кофти проблем,ако си реша проблема ше ти пиша веднага,а и за кой О-пръстен става въпрос?
    ALFA 166 2.0TS-хубавицата
    Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
    PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
    Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

    Comment


    • #3
      Колега говоря за О пръстена на регулатора на налягането на горивото. Едвали проблемите ни ще са еднакви или сходни понеже мойта е дизел.
      Alfa Romeo 166 2.4jtd

      Comment


      • #4
        Верно ве колега,въобще не погледнах подписа ти.Само прочетох симптомите и ми се сториха до болка познати.
        ALFA 166 2.0TS-хубавицата
        Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
        PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
        Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

        Comment


        • #5
          Същият проблем го имам с либрата 2.4Jtd 140 к.с.
          Досега не е загасвала, но откакто стана по топло по често го прави проблема.
          Най често се случва когато изключа от скорост и се движа по инерция, оборотите падат почти до 600об/м и така докато не спра да се движа. Щом спра и веднага ги вдига на около 800об/м.
          Другото което забелязвам е, че оборотите играят от 800 до 1000 също когато се движа по инерция, но това е при условие, че не са паднали пък под 800.
          Досега съм сменил дюзи, помпа високо налягане, регулатор, дебитомер, датчик налягане на горивото и на турбината, май не останаха много неща за смяна
          Засега с каквото и да е гледана на диагностика всичко е нормално с изключение на датчика за температурата на горивото. Нито една програма не вижда какви са неговите показания. С мултицет като му мерим съпротивлението е точно спрямо температурата, ако го изключа веднага се записва грешка и светва червената лампа, но показания в диагностичните програми няма.
          Като цяло аз не знам от какво играят оборотите.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
            Същият проблем го имам с либрата 2.4Jtd 140 к.с.
            Досега не е загасвала, но откакто стана по топло по често го прави проблема.
            Най често се случва когато изключа от скорост и се движа по инерция, оборотите падат почти до 600об/м и така докато не спра да се движа. Щом спра и веднага ги вдига на около 800об/м.
            Другото което забелязвам е, че оборотите играят от 800 до 1000 също когато се движа по инерция, но това е при условие, че не са паднали пък под 800.
            Досега съм сменил дюзи, помпа високо налягане, регулатор, дебитомер, датчик налягане на горивото и на турбината, май не останаха много неща за смяна
            Засега с каквото и да е гледана на диагностика всичко е нормално с изключение на датчика за температурата на горивото. Нито една програма не вижда какви са неговите показания. С мултицет като му мерим съпротивлението е точно спрямо температурата, ако го изключа веднага се записва грешка и светва червената лампа, но показания в диагностичните програми няма.
            Като цяло аз не знам от какво играят оборотите.
            Ако искаш толкова,мога ди ти видя температурата на нафтата,моя интерфейс я вижда като параметър Иначе при колегата проблема според мен не е в регулатора а в нафтата,пробвай първо да сипеш от друго място,и после се хвърляй на гумички и т.н.М/у другото не пренебрегвай и записаната грешка на ЕГР-а
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Не съм забелязвал дали само при движение играят оборотите, утре ще пробвам... От изчетеното по темата оставам с впечатлението, че може и да е датчика на разпределителния вал, но първо утре ще сменя О пръстена и смятам да запуша ЕГР-а.

              ЕДИТ: За нафтата съм сигурен на 100%, че не е от нея понеже е първо качество(не ми са навлиза в подробности да обеснявам откъде и защо знам.....) не е от бензиностанция. Колата 1 година я карам с тази нафта и съм нямал проблеми, зареждал съм и на Лукойл и на ОМВ - тогава колата невърви и гори поне с 1-2л/100 повече при еднотипно каране...
              Last edited by Dob4i; d.m.y г., 22:00.
              Alfa Romeo 166 2.4jtd

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                Не съм забелязвал дали само при движение играят оборотите, утре ще пробвам... От изчетеното по темата оставам с впечатлението, че може и да е датчика на разпределителния вал, но първо утре ще сменя О пръстена и смятам да запуша ЕГР-а.
                Пробвай първо да смениш нафтата
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Ако искаш толкова,мога ди ти видя температурата на нафтата,моя интерфейс я вижда като параметър
                  Лично мен не ме интересува каква е температурата....
                  Чудя се дали няма някакъв проблем, защото и Екзаминер не я вижда.
                  Ще видя и аз да сменя горивото, защото последните два резервоара са от една верига бензиностанции. А точно от последните две зареждания започна да мени оборотите.

                  Comment


                  • #10
                    Не ви знам устройството на дизеловите печки, но ако имате дроселова клапа - вземете я изчистете и тогава е твърде вероятно да изчезне проблема.
                    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Да продължа темата... Когато гаснеше смених О пръстена и затапих егр-а и колата се оправи- спря да гасне. Наскоро се появи нещо странно - след палене на колата без значение топла или студена(първите 1-2 минути) оборотите играят 750-850(държи 780-800 и изведнъж падат 30-40 оборота и веднага качва на 830-850 и секунда след това пак са 800) Същевременно следях и налягането на помпата варираше около 320-380бара пропорционално с оборотите. Всичко това за първите 1-2 минути и след това всичко утихва на нормални обороти и точно 300бара налягане на помпата. Максималното налягане при 4500-4600 оборота помпата направи 1380бара. По това си мисля, че помпата е наред, а има нещо което товари системата отначало.
                      Мисля си за някоя дюза, но незнам дали би се вдигало налягането заради нея. Какво количество нафта, трябва да връщат дюзите за 1мин ? Рових се из нета но не намерих отговор.
                      ЕДИТ: Забравих да спомена, че не го прави баш всеки път, но често.
                      Last edited by Dob4i; d.m.y г., 21:35.
                      Alfa Romeo 166 2.4jtd

                      Comment


                      • #12
                        Колега сменил съм всичко и въпросното колебание на оборотите го има и не знам от какво се причинява. Дюзите не трябва да връщат повече от 10мл за минута. Тези 10 и нагоре мл. обаче не са показател, че дюзата не работи както трябва.

                        Comment


                        • #13
                          Ще се потретя,прбвай да смениш нафтата
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Mury, по рано ти бях казал, че съм пробвал и с други нафти и разликата е единствено, че разхода се вдига 1-2л/100км - пак играят оборотите. Често зареждам и от омв, не карам само с тази нафта. Не си мислете, че карам с ЖП нафта или за отопление някаква.
                            Alfa Romeo 166 2.4jtd

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Ще се потретя,прбвай да смениш нафтата
                              Смених я и пак същата работа

                              Comment

                              Working...
                              X